Tuesday, November 1, 2011

Hari Anugerah Permata

Assalamualaikum

Tahniah kepada kawan2ku yang dapat hadiah hari ni. Nanti bagi2 la yer hadiah tuu. Hehe :D Especially Liana, Raja dan Izzati. Ampa semua mesti dpt 9A. Kami entah bila. Kehkehkeh. Tahniah juga kepada kak Musyahadah, kak Sarah dan kak Nafis. Fight for your SPM yeah! InsyaAllah tahun ni SMKAP ada yg dapat 11A+.
Raja, ni hadiah utk ampa. Kami pun nak bagi kat ampa mcm Izzati bagi :D
Sempena Hari Anugerah Permata juga Ajmal buka gerai. Gerai Ajmal jual bihun sup dan jus buah. Alhamdulillah, laku la jugak.

Gerai jualan ni sebenarnya untuk Kelab Bimbingan dan Kaunseling. Bihun sup yang kami jual tu semuanya dimasak oleh Ust. Nasir.  Dia dan beberapa pelajar asrama pergi masak pukul 5 pagi. Penat tuh.

Pastu, waktu nak jual pulak tiba2 sup habis. Ramai kot yang nak beli sbb gerai kami ja yang jual makanan yang mengenyangkan. Tak kira mahal ke tak, pelajar2 nk beli jugak. Haha. Then, sup kami dimasak balik oleh Ust. Idris. Selesai yang tu, bihun pulak yang habis. Hwahwahwa. Tapi, kak Fatin pergi celur balik laa.

Waktu habis tu memang penat. Tapi tak mengapa. Hasil jualan lumayan. Dan Ust pun dah janji nak bahagi 'kekayaan' tu. Hehe.

2 comments:

  1. wah.. bestnya,, aduss lapaq bihun sup la plak keke.. hope the best4 ur result ajmal ^^

    ReplyDelete